Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

O mnie

Nazywam się Justyna Baryła, jestem logopedą, członkiem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Ukończyłam logopedię ogólną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i należę do grona szczęśliwców, którzy mogą robić w życiu to, co kochają.
Bycie logopedą daje mi ogromną satysfakcję, ponieważ pozwala łączyć pracę z pasją. Każdego dnia utwierdzam się w przekonaniu, że droga jaką wybrałam jest tą właściwą, ponieważ pozwala pomagać tym, którzy tego najbardziej potrzebują, a ponadto motywuje do ciągłego rozwoju, co staram się sukcesywnie robić.
Wierzę, że prowadzona przeze mnie terapia logopedyczna będzie tak samo przyjemna jak skuteczna, a na efekty nie trzeba będzie długo czekać.
Swoje doświadczenie zawodowe pogłębiam, pracując jako logopeda w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wysokiem Mazowieckiem.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą świadczonych przeze mnie usług logopedycznych. Mam nadzieję, że zarówno oferta jak i sam gabinet spełnią Państwa oczekiwania.

WYKSZTAŁCENIE:

  • 2001-2006 r. - Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite pięcioletnie studia magisterskie ukończone uzyskaniem tytułu pedagoga specjalnego - logopedy
  • 2006-2007 r. - Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Studia Podyplomowe o kierunku Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
  • 2014-2015 r. - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Studia Podyplomowe o kierunku Surdologopedia

DOŚWIADCZENIE:

  • 2006r. – Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna w Wysokiem Mazowieckiem na stanowisku logopedy
  • 2007r. – 2016r. – Szkoła Podstawowa im. KEN w Klukowie na stanowisku logopedy
  • 2008 – 2012r. -Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, terapeuta dzieci z autyzmem w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych
  • 2015r. - Fundacja Orange, rehabilitacja dziecka z głębokim niedosłuchem w warunkach domowych, w ramach Programu „Dźwięki Marzeń”
  • 2015r. - współpraca z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Olsztynie – przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w formie warsztatów „Kultura języka i emisja głosu”

SZKOLENIA PODNOSZĄCE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE:

  • 2005r. - „Zastosowanie ustno- twarzowej terapii regulacyjnej u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym”
  • 2005r. - uczestnictwo w I Międzynarodowej Konferencji „Wczesne wykrywanie i rehabilitacja zaburzeń słuchu u dzieci”
  • 2006r. - „Istota i terapia jąkania”
  • 2007r. - „Zastosowanie integracji sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od trzeciego roku życia”
  • 2009r. - „Terapia i edukacja dzieci z autyzmem”
  • 2010r. - uczestnictwo w II Międzynarodowej Konferencji ”Rehabilitacja dziecka niesłyszącego w warunkach domowych – doświadczeniapolskie i amerykańskie – znaczenie wczesnej terapii”
  • 2011r. - „Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z uczniem z zaburzeniami mowy”
  • 2011r. - „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej” cz. I oraz cz. II
  • 2012r. - „Praktyczne zastosowanie Metody Integracji Sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym”
  • 2013r. - „Makaton Program Rozwoju Komunikacji (znaki manualne i symbole)” – stopień I i stopień II
  • 2013r. - uczestnictwo w konferencji „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – przykłady dobrych praktyk”
  • 2013r. - uczestnictwo w konferencji „W świecie autyzmu – wczesne rozpoznawanie oraz praca z dzieckiem z autyzmem”
  • 2014r. - „Nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną”
  • 2016r.- „ Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych-diagnoza i usprawnianie”
  • 2016r.- „Afazja – dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia.
  • 2017r.- „Terapia behawioralna. Stosowana Analiza Zachowania w teorii i w praktyce.