Nazywam się Justyna Baryła, jestem logopedą, członkiem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Ukończyłam logopedię ogólną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i należę do grona szczęśliwców, którzy mogą robić w życiu to, co kochają.
Bycie logopedą daje mi ogromną satysfakcję, ponieważ pozwala łączyć pracę z pasją. Każdego dnia utwierdzam się w przekonaniu, że droga jaką wybrałam jest tą właściwą, ponieważ pozwala pomagać tym, którzy tego najbardziej potrzebują, a ponadto motywuje do ciągłego rozwoju, co staram się sukcesywnie robić.
Wierzę, że prowadzona przeze mnie terapia logopedyczna będzie tak samo przyjemna jak skuteczna, a na efekty nie trzeba będzie długo czekać.
Swoje doświadczenie zawodowe pogłębiam, pracując jako logopeda w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wysokiem Mazowieckiem.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą świadczonych przeze mnie usług logopedycznych. Mam nadzieję, że zarówno oferta jak i sam gabinet spełnią Państwa oczekiwania.
WYKSZTAŁCENIE
- 2001-2006 r. - Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite pięcioletnie studia magisterskie ukończone uzyskaniem tytułu pedagoga specjalnego - logopedy
- 2006-2007 r. - Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Studia Podyplomowe o kierunku Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
- 2014-2015 r. - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Studia Podyplomowe o kierunku Surdologopedia
DOŚWIADCZENIE
- 2006r. – Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna w Wysokiem Mazowieckiem na stanowisku logopedy
- 2007r. – 2016r. – Szkoła Podstawowa im. KEN w Klukowie na stanowisku logopedy
- 2008 – 2012r. -Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, terapeuta dzieci z autyzmem w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych
- 2015r. - Fundacja Orange, rehabilitacja dziecka z głębokim niedosłuchem w warunkach domowych, w ramach Programu „Dźwięki Marzeń”
SZKOLENIA PODNOSZĄCE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE:
- 2005r. - „Zastosowanie ustno- twarzowej terapii regulacyjnej u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym”
- 2005r. - uczestnictwo w I Międzynarodowej Konferencji „Wczesne wykrywanie i rehabilitacja zaburzeń słuchu u dzieci”
- 2006r. - „Istota i terapia jąkania”
- 2007r. - „Zastosowanie integracji sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od trzeciego roku życia”
- 2009r. - „Terapia i edukacja dzieci z autyzmem”
- 2010r. - uczestnictwo w II Międzynarodowej Konferencji ”Rehabilitacja dziecka niesłyszącego w warunkach domowych – doświadczenia polskie i amerykańskie – znaczenie wczesnej terapii”
- 2011r. - „Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z uczniem z zaburzeniami mowy”
- 2011r. - „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej” cz. I oraz cz. II
- 2012r. - „Praktyczne zastosowanie Metody Integracji Sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym”
- 2013r. - „Makaton Program Rozwoju Komunikacji (znaki manualne i symbole)” – stopień I i stopień II
- 2013r. - uczestnictwo w konferencji „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – przykłady dobrych praktyk”
- 2013r. - uczestnictwo w konferencji „W świecie autyzmu – wczesne rozpoznawanie oraz praca z dzieckiem z autyzmem”
- 2014r. - „Nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną”
- 2016r.- „ Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych-diagnoza i usprawnianie”
- 2016r.- „Afazja – dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia.”
- 2017r.- „Terapia behawioralna. Stosowana Analiza Zachowania w teorii i w praktyce.”
- 2018-2020r.- uczestnictwo w Ogólnopolskich Zjazdach Osób Jąkających się
- 2020r.- „ Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym.”
- 2020r. - „ Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy.”
- 2021r.- Ankyloglosia – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.”
- 2022r. - „Jak prowadzić terapię logopedyczną pacjenta onkologicznego?
- 2022r. - „Terapia manualna w gabinecie logopedy – zaprezentowanie wybranych technik manualnych z pacjentami z nieprawidłową funkcją języka.”
- 2022r. - „Postępowanie terapeutyczne w przypadku afazji czuciowej.”
- 2022r. - „Ortodoncja dla logopedów – Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontycznym.”
- 2023r. - „Kinesiotaping logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne.”
- 2023r. - „Zespołowe przygotowanie do zabiegu korekty wędzidełka języka.”
- 2024r. - „Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne.”