Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Aktualności

NEUROFLOW AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY – DLA KOGO JEST PRZEZNACZONY?

Jeżeli Twoje dziecko ma trudności:

  • w skupieniu uwagi
  • w nauce, pisaniu i czytaniu, w nauce języków obcych
  • z rozumieniem mowy, gdy w otoczeniu jest szum, gwar lub hałas
  • z rozumieniem dłuższych lub złożonych poleceń ustnych
  • prosi często o powtórzenie pytania lub wypowiedzi
  • często sprawia wrażenie nieobecnego
  • chorowało na przewlekłe wysiękowe zapalenia ucha środkowego lub na ostre zapalenia ucha, miało przerośnięty migdałek gardłowy

Zgłoś się do jednego z rekomendowanych ośrodków diagnostycznych i umów się na profesjonalną diagnozę.

Czytaj więcej...

Zmiana lokalizacji gabinetu

Drodzy Klienci !
Informuję, że od 1 maja 2022 r. Gabinet Logopedyczny DIALOG zostaje przeniesiony na ul. Kościuszki 15 w Wysokiem Mazowieckiem.

Zapraszam do kontaktu:

ul. Kościuszki 15
18-200 Wysokie Mazowieckie

Logopeda – 692 874 414
Psycholog – 606 739 884
Pedagog – 608 656 218

GRUPA WSPARCIA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY JĄKAJĄCYCH SIĘ ORAZ ICH RODZIN

GRUPA WSPARCIA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY JĄKAJĄCYCH SIĘ ORAZ ICH RODZIN

Pierwsze spotkanie skierowane do rodziców dzieci i młodzieży z niepłynnością mowy odbędzie się 1 października 2021 roku o godzinie 16:00 w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wysokiem Mazowieckiem. Wszystkich zainteresowanych rodziców serdecznie zapraszam. Chęć uczestnictwa proszę zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 692-874-414 do 27 września.

GRUPA WSPARCIA DLA RODZICÓW DZIECI Z NIEPŁYNNOŚCIĄ W MOWIE

GRUPA WSPARCIA DLA RODZICÓW DZIECI Z NIEPŁYNNOŚCIĄ W MOWIE

Grupa wsparcia jest skierowana do rodziców dzieci z niepłynnością w mowie.

Osoby zainteresowane udziałem zachęcam wcześniej do kontaktu pod numerem telefonu: 692 874 414 lub poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Fragment z artykułu G. Chmielewski (2018) na temat „Rola grup wsparcia dla rodziców dzieci jąkających się. W: Węsierska, K., Gaweł, K., red. Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka. Wydawnictwo Harmonia. Gdańsk.

„Gdy dziecko doświadcza pierwszych niepłynności, rodzic szuka dla niego pomocy. Chce, aby jego dziecko mówiło lepiej, a bardzo często nie wie, co ma zrobić. Czuje ciężar problemu i w takiej sytuacji nie powinien być sam.
Grupy wsparcia mogą stać się elementem działań profilaktycznych.
W grupie można propagować informacje nie tylko na temat jąkania, ale także dotyczące właściwej komunikacji z dzieckiem w rodzinie, która służy budowaniu pożądanych interakcji między jej członkami (Węsierska, Jeziorczak i Chrostek, 2013). Korzystając z pomocy grupy wsparcia, rodzic ma szansę na podzielenie się swoimi obawami oraz może spotkać się z autentycznym zrozumieniem”

Zajęcia grupowe dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju

Zapraszam na zajęcia grupowe dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (autyzm, Zespół Aspergera) w wieku 6-7 lat.

Więcej informacji i zapisy do grupy pod nr 692 874 414.
Kwalifikacja do grupy po wcześniejszej indywidualnej konsultacji.

Grupowe zajęcia mają na celu:

- rozwijanie kompetencji językowych i komunikacyjnych;
- rozwijanie kompetencji społecznych;
- integrację z rówieśnikami;
- rozwijanie samoświadomości społecznej dziecka.

W trakcie zajęć dzieci uczą się prawidłowych interakcji społecznych – nawiązywania i utrzymywania relacji, współpracy w grupie, przestrzegania zasad obowiązujących w społeczeństwie. Dzięki prowadzonym zajęciom następuje utrwalenie własnego obrazu dziecka jako jednostki społecznej, świadomie i właściwie korzystającej z uzyskanychkompetencji interpersonalnych.